5 tips for better reviews [for restaurants] — TabL

Posted on 04.06.2021

5 tips for better reviews [for restaurants]  — TabL

Ревютата онлайн са един от основните фактори за клиентите при избор на ресторант. Чрез тях те могат да видят колко посещаван е един обект по броя отзиви. Клиентите също могат да разберат и какво отношение да очакват по броя звездички в отзивите. 

Платформите за оставяне на отзиви са различни. В България най-разпространени са Google My Business, TripAdvisor и социалните мрежи. Всички те гарантират, че отзивите са автентични, така че наистина трябва да се потрудим, за да спечелим ползи от Вашия висок рейтинг. В тази статия ще Ви покажем точно какво да направите, за да си гарантирате успех с отзивите.

Приятно четене :)
 

Съвет №1 - прочетете негативните отзиви

 

 

Първата стъпка към по-добрите ревюта е прочитането на настоящите негативни отзиви. Няма как да подобрим нещо ако не знаем къде е проблемът.

 

Защо да го направим:

  • Като собственици и управители често виждаме само добрата страна на нашия бизнес и омаловажаваме негативните страни. Ние сме субективни и отзивите могат да ни помогнат да видим другата гледна точка.

  • Често се случва Вашите служители да се държат различно пред Вас и когато са сами в обекта с клиенти. Няма как да знаете на 100% какво е тяхното отношение към клиентите ако не прочетете всички отзиви. В негативните ревюта често се съдържа много ценна информация за проблеми, които лесно може да отстраните.

Какво е решението:

❌ Не подминавайте негативните отзиви. В тях има ценна информация какво да подобрим, за да спечелим повече клиенти.

Прочетете внимателно всяко негативно ревю. Съобразете се с мнението на клиентите. Почти винаги те са прави и има какво да подобрим. Използвайте техните насоки къде са проблемите в ресторанта и ги отстранете.

 

Съвет №2 - разгледайте положителните ревюта

 

След като първо сте разгледали негативните отзиви, време е да прегледате и положителните такива. Те също са изключително полезни и съдържат важна информация. Доволните клиенти най-добре могат да опишат къде е чарът на Вашия обект. Какъв по-добър начин да откриете на какво да акцентирате, нали?

Бърза полза:

Прегледайте положителните отзиви на Вашия ресторант. Вижте какво харесват Вашите клиенти в него и акцентирайте именно на това. Развийте конкурентно предимство и спечелете още клиенти заради него. ????

Освен всичко това, положителните отзиви печелят директни клиенти. Как ли? Процесът е много прост. Потребителите често търсят ресторант онлайн. Освен по неговата локация и снимки, те избират своята дестинация и по отзивите. Колкото повече положителни имате, толкова по-голям е шансът потребителите да изберат Вашия ресторант. Прочетете отново Вашите положителни отзиви и наистина се постарайте всеки един клиент да получи точно това, което е описано от доволните Ви клиенти. Така ще създадете много лоялни клиенти, които също ще оставят нови позитивни ревюта.

 

Съвет №3 - обучете и развивайте своя персонал

 

Една от основните причини потребителите да оставят отзив с 5-звезди е отношението, което те получават. 

Всички знаем, че грешки се допускат във всеки обект. Дори и да бъдете идеални собственици и мениджъри, то Вашите служители все някога ще допускат грешки. Клиентите със сигурност няма да са доволни и единственият начин да ги спечелите въпреки грешката е отношението на Вашия персонал.

Списък за развитие на персонала:

  1. Дръжте се добре с Вашия персонал, за да се държат и те добре с Вашите клиенти.

  2. Изпращайте Вашия персонал на обучения - развивайте ги.

  3. Давайте им съвети как да са по-добри.

  4. Възнаграждавайте ги добре с похвала и финансово, когато заслужават.

  5. Провеждайте оперативки и им давайте напътствия.

✔️ Крайният резултат, който трябва да се постигне е топло посрещане на всеки клиент и обслужване с усмивка и приятно отношение. Постигнете ли това, то със сигурност няма да остане незабелязано от Вашите клиенти.
 

Съвет №4 - толерирайте оставянето на отзиви

 

Доста често се случва недоволните клиенти да оставят отзив, а доволните просто да си тръгват. Позната картинка нали?

След изпълнението на първите 3 съвета, то Вие със сигурност ще сте постигнали много високо ниво във Вашия обект. Клиентите ще са доволни, но това не гарантира, че те ще оставят отзив.

Именно за това е важно да споделите с Вашите доволни клиенти, че ще се радвате ако те оставят отзив за Вас в желаната от Вас платформа. Инструктирайте персонала за това. Допълнително може да давате отстъпка от сметката или подарък (кафе / десерт / аперитив) за всеки получен отзив. Толерирайте оставянето на отзиви. Дайте насока на Вашите клиенти. ????
 

Съвет №5 - впечатлете с иновации

 

Дайте бонус причина на Вашите клиенти да са доволни от Вас. Предоставете им удобство и нещо, от което да останат впечатлени. Технологиите на 21 век могат да са Вашия помощник в тази задача.

ИТ решения за Вашия ресторант, които да впечатлят клиентите Ви:

Ползите за Вас и Вашите клиенти ще бъдат:

  • Динамично меню за телефон, таблет и компютър;

  • Многоезично меню за клиенти от целия свят;

  • Лесно управление на менюто при нужда от редакции;

  • Облекчен персонал благодарение на технологиите;

  • Удобна направа на резервации за Вашите клиенти;

  • Лесно управление на капацитета на Вашия обект;

  • Статистика за натовареността, поръчките и клиентите;

  • По-лесно извикване на сервитьор и сметка.

  • По-бърза направа на поръчки.

  • Приемане на поръчки онлайн и офлайн.

  • И още много други...

 

Научете повече за нашите услуги в нашия сайт https://tabl.bg/ или ни се обадете на някои от нашите телефони: 

  • (+359) 898 77 92 77

  • (+359) 884 01 46 89

  • (+359) 878 80 17 97

Ще се радваме да помогнем за успеха на Вашия ресторант с иновативни ИТ решения. Свържете се с нас!  

-

Ако статията Ви е била полезна ще се радваме да я споделите. Можете да разгледате друго полезно съдържание на: https://tabl.bg/bg/blog