Ревютата онлайн са един от основните фактори за клиентите при избор на ресторант. Чрез тях те могат да видят колко посещаван е един обект по броя отзиви. Клиентите също могат да разберат и какво отношение да очакват по броя звездички в отзивите.
Платформите за оставяне на отзиви са различни. В България най-разпространени са Google My Business, TripAdvisor и социалните мрежи. Всички те гарантират, че отзивите са автентични, така че наистина трябва да се потрудим, за да спечелим ползи от Вашия висок рейтинг. В тази статия ще Ви покажем точно какво да направите, за да си гарантирате успех с отзивите.
Приятно четене :)
Съвет №1 - прочетете негативните отзиви
Първата стъпка към по-добрите ревюта е прочитането на настоящите негативни отзиви. Няма как да подобрим нещо ако не знаем къде е проблемът.
Защо да го направим:
Като собственици и управители често виждаме само добрата страна на нашия бизнес и омаловажаваме негативните страни. Ние сме субективни и отзивите могат да ни помогнат да видим другата гледна точка.
Често се случва Вашите служители да се държат различно пред Вас и когато са сами в обекта с клиенти. Няма как да знаете на 100% какво е тяхното отношение към клиентите ако не прочетете всички отзиви. В негативните ревюта често се съдържа много ценна информация за проблеми, които лесно може да отстраните.
Какво е решението:
❌ Не подминавайте негативните отзиви. В тях има ценна информация какво да подобрим, за да спечелим повече клиенти.
✅ Прочетете внимателно всяко негативно ревю. Съобразете се с мнението на клиентите. Почти винаги те са прави и има какво да подобрим. Използвайте техните насоки къде са проблемите в ресторанта и ги отстранете.
Съвет №2 - разгледайте положителните ревюта
След като първо сте разгледали негативните отзиви, време е да прегледате и положителните такива. Те също са изключително полезни и съдържат важна информация. Доволните клиенти най-добре могат да опишат къде е чарът на Вашия обект. Какъв по-добър начин да откриете на какво да акцентирате, нали?
Бърза полза:
➡ Прегледайте положителните отзиви на Вашия ресторант. Вижте какво харесват Вашите клиенти в него и акцентирайте именно на това. Развийте конкурентно предимство и спечелете още клиенти заради него. ????
Освен всичко това, положителните отзиви печелят директни клиенти. Как ли? Процесът е много прост. Потребителите често търсят ресторант онлайн. Освен по неговата локация и снимки, те избират своята дестинация и по отзивите. Колкото повече положителни имате, толкова по-голям е шансът потребителите да изберат Вашия ресторант. Прочетете отново Вашите положителни отзиви и наистина се постарайте всеки един клиент да получи точно това, което е описано от доволните Ви клиенти. Така ще създадете много лоялни клиенти, които също ще оставят нови позитивни ревюта.
Съвет №3 - обучете и развивайте своя персонал
Една от основните причини потребителите да оставят отзив с 5-звезди е отношението, което те получават.
Всички знаем, че грешки се допускат във всеки обект. Дори и да бъдете идеални собственици и мениджъри, то Вашите служители все някога ще допускат грешки. Клиентите със сигурност няма да са доволни и единственият начин да ги спечелите въпреки грешката е отношението на Вашия персонал.
Списък за развитие на персонала:
Дръжте се добре с Вашия персонал, за да се държат и те добре с Вашите клиенти.
Изпращайте Вашия персонал на обучения - развивайте ги.
Давайте им съвети как да са по-добри.
Възнаграждавайте ги добре с похвала и финансово, когато заслужават.
Провеждайте оперативки и им давайте напътствия.
✔️ Крайният резултат, който трябва да се постигне е топло посрещане на всеки клиент и обслужване с усмивка и приятно отношение. Постигнете ли това, то със сигурност няма да остане незабелязано от Вашите клиенти.
Съвет №4 - толерирайте оставянето на отзиви
Доста често се случва недоволните клиенти да оставят отзив, а доволните просто да си тръгват. Позната картинка нали?
След изпълнението на първите 3 съвета, то Вие със сигурност ще сте постигнали много високо ниво във Вашия обект. Клиентите ще са доволни, но това не гарантира, че те ще оставят отзив.
Именно за това е важно да споделите с Вашите доволни клиенти, че ще се радвате ако те оставят отзив за Вас в желаната от Вас платформа. Инструктирайте персонала за това. Допълнително може да давате отстъпка от сметката или подарък (кафе / десерт / аперитив) за всеки получен отзив. Толерирайте оставянето на отзиви. Дайте насока на Вашите клиенти. ????
Съвет №5 - впечатлете с иновации
Дайте бонус причина на Вашите клиенти да са доволни от Вас. Предоставете им удобство и нещо, от което да останат впечатлени. Технологиите на 21 век могат да са Вашия помощник в тази задача.
ИТ решения за Вашия ресторант, които да впечатлят клиентите Ви:
Ползите за Вас и Вашите клиенти ще бъдат:
Динамично меню за телефон, таблет и компютър;
Многоезично меню за клиенти от целия свят;
Лесно управление на менюто при нужда от редакции;
Облекчен персонал благодарение на технологиите;
Удобна направа на резервации за Вашите клиенти;
Лесно управление на капацитета на Вашия обект;
Статистика за натовареността, поръчките и клиентите;
По-лесно извикване на сервитьор и сметка.
По-бърза направа на поръчки.
Приемане на поръчки онлайн и офлайн.
И още много други...
Научете повече за нашите услуги в нашия сайт https://tabl.bg/ или ни се обадете на някои от нашите телефони:
(+359) 898 77 92 77
(+359) 884 01 46 89
(+359) 878 80 17 97
Ще се радваме да помогнем за успеха на Вашия ресторант с иновативни ИТ решения. Свържете се с нас!
-
Ако статията Ви е била полезна ще се радваме да я споделите. Можете да разгледате друго полезно съдържание на: https://tabl.bg/bg/blog