Наръчник: Как да увеличите печалбата на Вашия ресторант?

Posted on 26.05.2024

Наръчник: Как да увеличите печалбата на Вашия ресторант?

Като собственик на ресторант Вие сте обсебен от мисълта за намаляване на разходите, а инфлацията и увеличението на всички стоки допълнително утежнява ситуацията. Докато се стараете да намалите разходите за консумативи, основни суровини и труд, помислете за нестандартните опции, чрез които много лесно можете да увеличите приходите на ресторанта си.

  1. Лесно управление на инвентара

За да следите печалбите и загубите на вашия ресторант, имате нужда от пълна видимост на това, което влиза и излиза от вашия ресторант по всяко време. POS система с интелигентно проследяване на инвентара може да ви осигури тази така необходимата видимост. От предупреждения за ниски наличности до подробни отчети за продажбите, този тип системи ви позволяват да си отдъхнете, знаейки, че можете да определите кога е изпита последната бутилка вино или е време да поръчате още пържоли.

      2. Оптимизирайте менюто си

Вашето меню не трябва да бъде просто смесица от приложения с изброяване на основни храни и десерти. Списъкът на вашите предложения не означава нищо, ако не грабва вниманието на клиентите. Независимо дали става дума за преименуване на класически елемент от менюто или поставяне на позициите с най-висок марж на първа страница – направете всичко възможно, за да оптимизирате менюто си, за да увеличите продажбите. 

      3. Организирайте събитие

Без значение дали става въпрос за специална вечер във връзка с някакъв повод или е дегустация на вино и сирене, използвайте правилните технологии, за да гарантирате успеха на вашето събитие. С помощта на дигиталното меню на вашия ресторант, можете да направите презентации и да напомняте на вашите клиенти, че събитието скоро предстои. Освен че ще увеличите посещаемостта, вие можете да рационализирате комуникацията с вашия персонал и да впечатлите клиентите си.

       4. Осигурете си присъствие в социалните мрежи

По-голямата част от вашите клиенти са активни в социалните медии и вие също трябва да сте там. Ресторанти със силно присъствие в социалните медии са много по-конкурентноспособни. Бъдете там, където са вашите клиенти: Настройте бизнес страница във Facebook, акаунт в Twitter и в Instagram, за да популяризирате ежедневните си специални оферти и да споделяте снимки, които предизвикват интерес. Не забравяйте да настройте инструмент за управление на социалните медии, за да наблюдавате активността и ангажираността във вашите канали.

      5. Партньорство с иновативни услуги за доставка

В наши дни удобството е цар. Помислете за партньорство с иновативни услуги за доставка като TabL. ???? Това може да помогне за рационализиране на поръчките, привличане на нови клиенти и задоволяване на съществуващите клиенти чрез комфорта на техните смартфони.

       6. Организирайте уъркшоп

→ Приготвяте ли най-добрата пица в града? Клиентите ви постоянно се възхищават за вашите убийствени коктейли? Покажете своите умения и организирайте уъркшоп, на който да покажете страхотните умения на вашия персонал. Това не само ще ви помогне да спечелите от таксите за семинара, но ще направи чудеса и за лоялността на клиентите.

      7. Бъдете креативни с маркетинга си

Разбира се, имейл маркетингът е изпитан и верен начин за достигане до потенциални клиенти, но защо да не опитате текстов маркетинг? С високата честота на отваряне на текстови съобщения, това има смисъл. Създайте оферта, за да накарате клиентите да се абонират, като „Вземете безплатен десерт“, например. Ще се убедите в ефективността на този тип реклама след като започнете да изпращате седмични специални оферти до нарастващия си списък с абонати. Вашите клиенти ще очакват с нетърпение да получат тези сделки, а вие можете да очаквате много приходи от повторни посещения.

      8. Увеличете скоростта на обслужване

Знаете, че колкото повече маси обслужвате на час, толкова повече пари печелите. Така че, защо не предоставите на персонала си технологиите, от които се нуждаят, за да увеличат скоростта и ефективността на обслужването? Дигиталното меню на TabL ще даде на клиентите ви възможността да изпращат поръчки директно до сервитьорите или дори до кухнята, без да е необходимо излишно изчакване.

 

Няма да сгрешите, ако се обърнете към професионалистите от иновативната уеб платформа TabL. С тяхна помощ ще изградите перфектното дигитално меню, което ще впечатли вашите клиенти с удобство и бързина. Това без съмнение ще ви донесе много приходи и ще улесни процеса на работа в ресторанта ви.

-
Ако статията Ви е била полезна ще се радваме да я споделите. Можете да разгледате друго полезно съдържание на: https://tabl.bg/bg/blog