Желаете Вашият ресторант да се отличи пред останалите, но не знаете как? В тази статия ще Ви споделим нашите 3 + 1 начина как да изградите отличен ресторант.
Атмосфера:
Замисляли ли сте се кое е първото нещо, което прави впечатление на клиента, когато влезе в ресторант?
Обстановката. Хапването не е просто задача, която трябва да бъде свършена. Днес храненето е специален ритуал. То трябва да бъде истинска наслада за сетивата в приятна обстановка.
В този дух, атмосферата в един ресторант, е за предпочитане да бъде приветлива и уютна.
Интериорните цветове не бива да са натрапчиви, а музиката трябва да е приглушена, но същевременно създаваща приятно настроение.
Погледнато от чисто психологична гледна точка, осветлението също има важна роля при изграждането на цялостната визия на даден ресторант.
Препоръчително е пространството да не бъде тъмно, а напротив - колкото повече светлина има, толкова повече позитивно настроение се оставя в клиентите.
Обслужване:
✔ Персоналът играе фундаментална роля при изграждането на добро преживяване. Той, на първо място, трябва да бъде детайлно запознат с менюто на ресторанта. По този начин ще може успешно да посрещне нуждите на клиента, което е и Вашата най-голяма мисия.
✔ Също толкова важно е отношението. Усмивката, любезността и отзивчивостта са най-добрият аксесоар на всеки служител. Да, понякога става натоварено на работното място, а друг път поведението на клиентите не е уместно. Истинският професионалист с лекота би се справил с подобни спънки. Именно в това, се крие тайният ключ към успешното разработване на отличен ресторант.
Меню:
⚪ Основен елемент за един ресторант е неговото меню. То не само трябва да съдържа вкусна и разнообразна храна, но и тя трябва да е прекрасно презентирана.
⚪ Друг важен фактор е оригиналността. Освен, че Вашето меню е нужно да бъде добре творчески представено в книжен формат, то е препоръчително да бъде и дигитализирано. По този начин ще изведете ресторанта си една крачка пред останалите. Научете повече за същността и предимствата на дигиталното меню.
⚪ Многобройни са ползите от работата с дигитално меню. Eто кои са най-важните такива:
спестява време на клиентите при избора и заявяването на поръчка;
помага на сервитьорите в пиковите часове (бързите поръчки могат да бъдат направени през менюто);
най-добър приятел е на чуждестранните клиенти, предлагайки превод на различни езици;
Пази природата, като предотвратява печатането на хартиено меню.
Маркетинг:
Изграждането на добър бранд е дълъг и последователен процес. За да продължава развитието си, всеки ресторант има нужда да бъде добре рекламиран. Част от способите за подобна цел са: използване на интернет реклама; организиране на различни събития, благотворителни каузи, специални вечери; оптимизация на обекта в Гугъл.
Да разполагате с лоялни клиенти е от също толкова голямо значение, колкото и да достигате до нови такива. През последните години, интернет се е доказал като подходяща опция за подобни цели. Заради това, съвет от нас, не пренебрегвайте социалните мрежи, а напротив - инвестирайте в тях. Те са другата тайна съставка за изграждането на успешен и разпознаваем ресторант. :)
И така, драги читатели, идеята на тази статия е да се акцентира върху детайлите и да се подчертае тяхната важност. Ако написаното Ви е било полезно, ще се радваме да го споделите във Вашите социални мрежи. Също така, можете да разгледате друго информативно съдържание на: https://tabl.bg/bg/blog.
Желаете ли да научите още относно ползите от дигитално меню? Научете кои са те и как могат да помогнат на Вашия ресторант: https://tabl.bg/digitalno-menu.