Кои са технологиите, които всеки успешен ресторант използва?

Публикувано на 06.09.2022

Кои са технологиите, които всеки успешен ресторант използва?

Живеейки в 21-ви век, технологиите са неизменна част от нашето ежедневие. Те вече са и неизменна част от всеки един бизнес. Цели индустрии бяха коренно променени от навлизането на дигитализацията, а на други индустрии това тепърва предстои.

Ресторантьорският сектор е много специфичен бизнес отрасъл. Личното отношение е изключително важно. Технологиите не могат да заменят личния контакт, но могат да помогнат много за още по-доброто клиентско обслужване.

В настоящата статия ще разгледаме кои са технологиите, които всеки успешен ресторант използва. Обещаваме да бъдат интересни и полезни - приятно четене! :)

1. Дигитално меню

Дигиталното меню е версия на ресторантско меню, която е налична онлайн. Чрез нея потребителите могат да разгледат менюто на Вашия ресторант само с няколко клика и скрола. Това е изключително удобно и полезно, когато Вашите сервитьори са натоварени. Давайки контрола над менюто на своите клиенти, ще им помогне да поръчват повече и също да не забелязват забавянията, които изпитвате. 

Ползите от дигиталното меню са :

  • Облекчава натовареността на персонала.

  • Носи удобство на потребителите.

  • Предоставя мултиезичен превод за посетители чужденци.

  • Улеснява процеса за смяна на цени и предложения в менюто.

  • Предоставя полезни за ресторанта статистики

  • Дава възможност за предварителен преглед на Вашето меню онлайн.

  • Позволява Ви да печелите клиенти онлайн, които да Ви посетят.

  • Дава Ви възможност да си спечелите нови клиенти.

  • Отваря възможност за онлайн поръчки и доставки.

  • Пести Ви средства от печат на хартиено меню.

  • Пази природата, без да унищожава дървета.

Ако желаете да използвате тази прекрасна иновация за успеха на Вашия ресторант, може лесно да направите запитване за нея през нашия сайт.

2. Система за резервации

Един от проблемите, с които се сблъсква всеки успешен ресторант, е обработката на резервации. При развитието на хубав обект посещаемостта постепенно се повишава. Този проблем не е един от първите, с които ресторантьорите се сблъскват, но неизменно го срещат по време на своето развитие. Най-лошото нещо в момент, който ресторантът Ви се развива, е невъзможността за обработка на резервациите. Възможен е и по-неприятен сценарии, който често се случва - грешки при резервации или тяхното пропускане.❌

✅ Силно Ви препоръчваме да използвате технологиите за тази част от ресторантьорския бизнес. Използвайки система за резервации, Вие можете да:

  1. Елиминирате грешните резервации.

  2. Премахнете възможността от пропуснати резервации.

  3. Организирате лесно и удобно Вашия обект.

  4. Контролирате натовареността на персонала и масите Ви.

  5. Предоставите удобство на Вашите клиенти за дигитални резервации.

Ако желаете да използвате тази прекрасна иновация за успеха на Вашия ресторант, може лесно да направите запитване за нея от ТУК.
 

3. Система за поръчки

Почти всеки ресторант използва система за поръчки, която често е остаряла и създава проблеми на ресторантьорите. Други обекти записват на хартия клиентските поръчки или дори се опитват само да ги помнят. Всички тези “решения”, рано или късно, причиняват грешни поръчки, с които си навличате гнева на Вашите клиенти. Избегнете този лош сценарии! ❌

Внедрете модерна система за поръчки, която да реши Вашите проблеми с обработка на поръчки и недоволни клиенти. ✅ 

С нея можете да:

  • Премахнете обърканите поръчки.

  • Избегнете пропускането на поръчки.

  • Прави извикване на сервитьор и сметка по-лесно.

  • Облекчава персонала Ви.

  • Позволява приемането на онлайн поръчки и съчетаване с доставка.
     

Ако желаете да използвате тази прекрасна иновация за успеха на Вашия ресторант, може лесно да направите запитване за нея от ТУК.

-
Ако статията Ви е била полезна ще се радваме да я споделите. Можете да разгледате друго полезно съдържание на: https://tabl.bg/bg/blog