7 ползи от дигитално меню за Вашия хотел

Публикувано на 26.05.2024

7 ползи от дигитално меню за Вашия хотел

Туризмът е динамична индустрия, която се разраства с бързи темпове и изправя пред нови предизвикателства собствениците на хотели и ресторанти. 

➤ Повечето хора обичат да пътуват, но не обичат да планират целия си престой - тук на помощ идват новите технологии. Живеем във време, в което можем да контролираме всичко със смартфона си. С оглед на технологичния напредък се чудим какво още би могло да се добави като опция, за да се улесни максимално хотелиерската и ресторантьорската индустрия. ✅

Днес идеята, която стои зад почти всяко пътуване, било то с приятели, семейството или самостоятелно, е отдих и релакс. Следователно е много важно, изживяванията ни в хотела, в който отсядаме да бъдат напълно безпроблемни и приятни. Много екзотични места по света имат красиви курорти, които предлагат много удобства, развлекателни дейности и приключения сред природата. Въпреки това чуждестранните клиенти се сблъскват с много проблеми при обслужването в хотела или ресторанта. Тъй като не всички са наясно с местния език или традициите, това често създава проблеми с комуникацията. Тук възниква нуждата от технологично решение, което може да бъде от помощ както на персонала, така и на посетителите. Хотелиерите трябва винаги да бъдат в крак с новите технологии, за да улеснят максимално престоя на своите гости.

Какви ползи предлага използването на дигитално меню във Вашия хотел?

  1. Единна система за менажиране на дигитално меню във всички ресторанти и заведения на територията на хотела

Хартиеното меню носи очарование, докато е наскоро отпечатано, но след това губи своята привлекателност, захабява се и като цяло прави много лошо впечатление на гостите. При цифровите менюта този проблем не съществува. Те не само ви помагат да спестите от разходите за печат, но и предлагат куп предимства. Те предлагат единна и интегрирана система, покриваща ресторантите на цялата територия на хотела. Гъвкави актуализации също могат да бъдат направени за нула време, когато и където е необходимо.

       2. Възможност за бързи корекции и задаване на различни менюта ✏

Дигиталното меню улеснява не само клиентите, но и хотелиерите и ресторантьорите. Лесната и удобна система за управление ви помага да активирате и деактивирате различни части от менюто, приложими за конкретни периоди, дни или часове от денонощието.

       3. Информационна система за гостите на хотела

Информационните системи са изключително полезни за гостите на хотелите. Те предлагат и допълнителни опции за клиентите, като поръчка на услуга в хотелската стая - например ютия, пране и други. Може да се включи и система за оценка на обслужването и чистотата - обратната връзка е важна за всеки уважаващ себе си хотелиер.

      4. Room service и възможност за плащания с Epay

Всеки турист цени възможността да си поръчва храна в хотелската стая. Тази опция с много лесна с дигиталното меню. Гостите на хотела могат да избират спокойно и да поръчват бързо и удобно само с няколко клика. Изключително удобна е и възможността за плащания с epay.

      5. Резервационна система

Резервационната система е страхотна опция, която предлага дигиталното меню. Тя е интегрирана в платформата на различни ресторанти, спа центрове, тенис клубове и други локали и услуги, които се предлагат на територията на хотела. Туристите имат възможността да резервират чрез няколко клика всички места, които искат да посетят през своя престой. По този начин клиентите ви могат спокойно и организирано да се наслаждават на почивката си.

      6. Система за лоялни клиенти

Всеки клиент обича да се чувства желан и специален. Чрез дигиталното меню можете да предложите бонус програма на своите редовни клиенти. Например, можете да зададете в системата всяка 3-та поръчка да бъде с 15% отстъпка. Разбира се, това води до увеличаване на броя на поръчките.

      7. Лесна администрация от всяко мобилно устройство

Чрез дигиталното меню можете да получавате нотификация за поръчки на всеки компютър, мобилно устройство или смарт часовник с достъп до интернет. Имате възможност да принтирате пристигащите поръчки на нефискално устройство - POS принтер. Допълнителна опция е и възможността за смс нотификация.

 

Подайте ръка на иновациите. Лесно е. Възползвайте се от технологиите и спечелете от техните ползи и за Вашия хотел или ресторант: https://tabl.bg/digitalno-menu

-

Ако статията Ви е била полезна ще се радваме да я споделите. Можете да разгледате друго полезно съдържание на: https://tabl.bg/bg/blog